Keresés



Utolsó kommentek

Legtöbb komment ebben az évben



Szavazás


Gasztro

Slágerlisták

Magyarok a világban

Video Premiere


Jelenleg

olvasóm online

Legnépszerűbbek ebben az évben

NetworkedBlogs

Melegen ajánlom

Szavazás


Hasznos

Zene

Fashion & Design

Photos

Nagyatádi oldalak

Arcok

Arc nélkül

Filmes blogok

Gay blogs


  «gus.hu   Új szavazás és néhány egyéb dolog»  

08-06-12

Hülye buzi! Bólogass, és állj be a sorba!

Ez itt nagyon félrement szerintem, pedig az még csak nem is róható fel Kállai Ákosnak, hogy nem érezteti a cikkében a jószándékot és az aggódást. Mégis mielőtt lovagolni kezdenék az "öngyűlölő buzik" kifejezésen, röviden csak annyit fűznék hozzá, hogy értem én ezt a kifejezést, főleg mivel a kommentek között taglalja és magyarázza is Ákos, de én ezt a csodás címkét inkább a tojásdobálók homlokára tűzném. Ha már.


És ez ügyben utoljára ismétlem el, hogy nem a pride szúrja a szemem, nem is plakát, inkább az, hogy nem érzem a helyét és szükségességét a provokációnak. Ezzel még nem mentem fel a homofóbokat, és az erőszakikat sem, csupán azt szeretném érzékeltetni, hogy kicsit finomabban is el lehetne fogadtatni magunkat, főleg a tavalyi történések után. Mert én ezek után ugyan nem a farkamat behúzva, de egy kicsit lassítva próbálkoznék. Nincs bajom a karneválra hasonlító vonulással sem, de ha most egy teljesen ellentétes, méltóságos, csendes "parádé" valósulna meg az Andrássy úton, akkor ha dobálás és verekedés lenne, teljes joggal mondhatnánk, hogy: "Mire fel?" Mert tudom, sok embernek hihetetlen, de az ismerőseim körében nagy többségben vannak azok a heteroszexuális emberek, akik ugyan engem és úgy általában a melegeket elfogadják, de mégsem értik miért kell továbbra is provokálni, és a végletekig feszíteni a húrt.

Ha valaki pedig a fentiek után is öngyűlölőnek, vagy bármi másnak akar titulálni, félre akarja magyarázni minden mondatom, akkor hát egészségére.


Kategória: gay Címkék: Bumbi, Buzi, Felvonulás, Homoszexuális, InterAlia, LMBT, Parádé, Plakát, Pride
Írta gus 2008. jún. 12. 8:22 59 komment »

Eddig 59 komment érkezett

(Komment RSS a bejegyzéshez)
  • 1.  Confessor:
    2008. 06. 12. 9:54

    Én már nem szólok hozzá a témához. Olyannak érzem magam, már így is, mint egy papagáj. :)


  • 2.  Bumby:
    2008. 06. 12. 10:08

    Én is csak annyit, hogy a pride.hu annyira magájévá érzi ezt a cikket (Ákosét) hogy ki is tette teljes terjedelmében!


  • 3.  SzuperApu:
    2008. 06. 12. 10:29

    1. A náciknak már az is provokáció, hogy létezel..., akkor most mi lesz? :P
    2. A rendőrség lefújta a felvonulást! :((


  • 4.  Confessor:
    2008. 06. 12. 10:33

    1. Aki nem náci, annak se tetszik sok minden. A szélsőségesek száma kicsi. A homofóboké sokkal nagyobb, a tudatlanoké és ez alapján ítélkezőké pedig meg mégnagyobb. Az utóbbira lehet hatni. Ha figyelembe vesszük, a hogyant és a miértet. A középső réteg sokkal hosszabb idő alatt csökkenthető. Ha nincs elfojtás, mert megtalálja a helyét a társadalomban, lehet csökkenés. Talán. A nácik meg le vannak szarva.
    2. Igen.


  • 5.  gus:
    2008. 06. 12. 12:28

    Apu: ugyanazt tudnám csak erre mondani mint Confessor. párbeszédet nem azokkal kell folytatni, akik úgysem a beszédről híresek.


  • 6.  :
    2008. 06. 12. 13:24

    Gus, szívemből szóltál.


  • 7.  kisdubos:
    2008. 06. 12. 14:13

    Néma felvonulás. Nem tudom, ti tavaly felvonultatok-e. A zene ugyan dübörgött, de már tavaly is olyan síri csend uralkodott a tömegben, mint akiket mészárszékre visznek. Egy biztos, én nem hagyom cserben azokat az embereket.


  • 8.  villa:
    2008. 06. 12. 16:35

    már elnézést, de ha parádézva vonulunk, és színes ruhában, akkor is jogos a kérdés, hogy mire fel. mert abból, amit most írsz, az tűnik ki, hogy akkor nem.

    nem mellesleg pedig a párbeszédet akkor tudod folytatni azokkal, akikkel lehet, ha érzékelteted velük annak szükségességét. azzal, hogy meghúzódva lebonyolítasz egy rendezvényt, amit nagy nehezen elvisel a homofób réteg, nem fogod felkelteni a beszédre hajlandókban az ingerenciát arra, hogy végre ők is kiálljanak az alapvető emberi jogokért.


  • 9.  villa:
    2008. 06. 12. 16:40

    egyébként pedig ha hetero lennék tuti kimennék, mert nem bírnám már elviselni ezt a hihetetlen diszkriminációt, amit furcsa mód a melegek is csinálnak már egymás ellen. ki a kevésbé buzi játék, esküszöm.
    de így, leszbikusként pedig az a minimum basszameg, hogy odaállok. és iszonyúan sajnálom, hogy vannak, akik nem egynek gondolják ezt a közösséget. hogy képtelenek látni, hogy nem a provokáció mond lesújtó véleményt rólunk, hanem az, hogy még ebben a kis szaros közösségben sem bírunk egyfelé nézni.


  • 10.  Confessor:
    2008. 06. 12. 16:42

    kb 10 perccel ezelőtt fogadtam meg hivatalosan, írásban láthatóan, hogy többén nem szólok hozzá a témához, mert totál felesleges. (lehet átállítom a post időpontját. :)) )

    Mindig felmerűlnek a homofóbok.
    Figyelembe kéne már venni azt, hogy nem csak ők vannak. A magyar társadalom NEM tud mit kezdeni ezzel a feminin rongyrázással.
    Lehet 5-10-15 év múlva a társadalom toleránsabb lesz. De most még nem az.


  • 11.  villa:
    2008. 06. 12. 16:44

    és még annyit végül, hogy igazság szerint - úgy néz ki - először magunk között kellene nagyon ez a beszélgetés. mert hogyan várhatnánk bármiféle toleranciát is addig, míg egymást sem tudjuk tolerálni.
    durvább reakciókat váltott ki egyesekből ez az egész, mint a "homofób heterókból". és ez a döbbenet.


  • 12.  nefi:
    2008. 06. 12. 16:46

    ennek az egész felvonulásnak az lenne a lényege, hogy örüljünk egymásnak, baszki. a budapest parádén miért lehet megtenni ugyanezt anélkül, hogy bárki dobálná őket? ott nem szúrja senki szemét a zene és a színes ruhák?


  • 13.  villa:
    2008. 06. 12. 16:46

    confessor, szerinted mitől lesz toleránsabb? attól, hogy mivel ők nem tudnak mit kezdeni ezzel, mi nem csináljuk? szerintem ezt egy kisgyerek nevelésekor is éles szemmel láthatod, hogy akkor szokik hozzá valamihez, ha gyakran látja.
    a társadalmat tanítani kell arra, amit még nem ismer. és úgy nem lehet tanítani, ha nem mutatod neki és kussolsz. és nem is várhatsz semmiféle toleranciát, ha a tolerálandó dolgokat kiikatatod.


  • 14.  kisdubos:
    2008. 06. 12. 16:55

    "Mindig felmerűlnek a homofóbok.
    Figyelembe kéne már venni azt, hogy nem csak ők vannak."

    Jó reggelt, Confessor, a többség homofób, soviniszta és szalonrasszista. Te is magabiztosan "feminin rongyrázás"-ozol, bele sem gondolva, hogy milyen ügyesen használod a soviniszta retorikát.


  • 15.  Beau d. Noir:
    2008. 06. 12. 17:33

    ..náckról, meg pride.hu-ról annyit, hogy ebből a ripacskodásból szakítani is lehet, főleg ha az illető hajlandó nyakig merülni a szarban és mindíg van aki ezt örömmel megteszi..

    viszont ha felvonulás tényleg nem lesz akkor nem kell bekérezkednem máshova pihenni arra az időre, míg zajlana-- szép ám az hosszú utca ahol lehet tankot lopni ;-)


  • 16.  Bumby:
    2008. 06. 12. 17:45

    A rendőrség visszavonta délelőtt a tiltást, szóval a felvonulás lesz.


  • 17.  Confessor:
    2008. 06. 12. 17:50

    kisdubos:
    A véleményemet mondtam el. Szimplán. Ennyi.
    Ha végigolvasod csomó helyen, egy csomó embernek semmi baja a melegekkel, a pride jellegével viszont annál inkább. Erről szólt, amit ki akartam fejezni.
    Vélemény. Aztán meg teszek rá, hogy milyen retorikai elemeket vélsz felfedezni.


  • 18.  kisdubos:
    2008. 06. 12. 18:07

    Persze, az embereknek semmi bajuk a melegekkel, ahogy neked sincs, csak a fiúk ne legyenek femininek, a travik ne legyenek travik, a leszbikusokon pedig ne legyen bakancs, mert úgy már ciki kimenni tüntetni/bulizni. Imádom, amikor a buzik elhiszik magukról, hogy toleránsak.


  • 19.  Confessor:
    2008. 06. 12. 18:24

    Mikor mondtam én azt magamról, hogy toleráns vagyok?
    És miért kéne annak lennem? Miért kellene kötelezően elfogadnom az egész társadalmat úgy ahogy van? Bárkit, aki arra vágyik.
    Miért ne zavarhatnának a feminin melegek hajtűdobálásai és rájátszós affektálásai? Miért ne zavarhatna az, ha páran úgy gondolván, az egyenlőség és tolerancia jegyében bármit, bármilyen viselkedést felvehetnek?

    Nincs semmi bajom a bakancsos leszbikkel. Sőt. Szeretem a határozott, macho nőket.
    A travikkal és a transszexuálisokkal nincs semmi bajom. Éljenek nőként, viselkedjenek úgy.
    És hadd tartsam meg magamnak a jogot, hogy felálljon a hátamon a szőr a feltünési viszketegségben szenvedő, viselkedészavaros, magát kifejezni nem tudóak miatt.

    Megvan a saját értékrendem.

    Azt ne mondd, hogy van olyan ember, aki toleráns. Aki feltétel nélkül bárkit el tud fogadni.

    De én ezt a témát magam részéről most már tényleg lezártam.


  • 20.  kisdubos:
    2008. 06. 12. 19:01

    Azért szeretek mindig a kelleténél provokatívabban fogalmazni, mert ilyenkor mindig kibújik a szög a zsákból. Fantasztikus válasz volt, köszönöm. Ezt még Tomcat sem mondhatta volna szebben. Dunsztod sincs a tolerancia fogalmáról. És az ilyenek aggódnak a melegek elfogadottságáért.


  • 21.  Confessor:
    2008. 06. 12. 19:07

    Jól van. Egészségedre váljék, kisdubos.


  • 22.  kisdubos:
    2008. 06. 12. 19:08

    Köszönöm. Kérem a következőt.


  • 23.  gus:
    2008. 06. 12. 19:13

    kisdubos: inkább fejtsd ki, hogy mi fog végre áttörést hozni ebben az ügyben, mert egy ideje nem hogy egy helyben toporgás van, hanem visszafelé bukdácsolás.


  • 24.  Confessor:
    2008. 06. 12. 19:15

    megjött a következő. nem is kellett sokat várni. :)


  • 25.  kisdubos:
    2008. 06. 12. 19:26

    Visszafelé bukdácsolás? Mire gondolsz? Az erőszakra? Vagy...?


  • 26.  villa:
    2008. 06. 12. 19:38

    na ez az. toleranciáról beszélünk, miközben nem vagyunk toleránsak.

    nekem már csak egy kérdésem van, mit szeretne például confessor. és ezután pedig az, hogy ha te nem ezt szeretnéd, azért még ugye nem bánod, ha én igen. ha én gyakorlati toleranciát szeretnék.

    és kedves gus, ez nem hátrafelé bukdácsolás. ami eddig volt, az egy látszattolerancia volt. ezt be kell látnod. áttörést az hozna az ügyben, ha a melegek igen is kimennének az utcára úgy, ahogy akarnak, olyan hangosan, ahogy akarnak, ha lemenne az a pár meccs, ami ilyenkor lemegy a médiában, és szépen lassan megtanulnák kezelni ezt az emberek.
    amihez az kell, hogy a melegek tolerálják azt, hogy igenis vannak olyan melegek is, akiknek ez a fontos. te nyugodtan otthon maradhatsz, de ne basszál le azért, mert én kimegyek. és ne kérd számon, hogyan kommunikálok. tiszta állatfarm ez is, esküszöm.


  • 27.  Confessor:
    2008. 06. 12. 19:43

    "szépen lassan megtanulnák kezelni ezt az emberek.
    amihez az kell, hogy a melegek tolerálják azt, hogy igenis vannak olyan melegek is"

    a szépen lassanból tudjuk, hogy mi volt múlt nyáron...
    az meg, hogy én a melegek közül kiket tolerálok és kiket nem, hol érinti a társadalom többi részét, köze nincs hozzá.
    nem attól lesz toleráns a sarki fűszeres családapa, mert én is az vagyok.

    senki nem mondta, hogy miért mész ki és senki se kérte számon. ez az egész azzal kezdődött, hogy provokatív. és nincs rá felkészülve a társadalom.


  • 28.  villa:
    2008. 06. 12. 19:47

    miért kell felkészülnie rá a társadalomnak? szerinted mindenre fel volt készülve, ami változást indított el?
    a szépen lassan az nem a metódusra, hanem az ő toleranciájuk vonatkozik.
    az pedig azért fontos, hogy te is toleráns legyél, mert akkor eggyel több toleráns emberrel lesz gazdagabb a társadalom. . nem attól fogja valaki elfogadni a buzikat, mert mind visszafogottan viselkednek. attól csak nem mutatja, hogy utálja őket.
    például én sem azért nem szeretem a paradicsomot, mert van zöld, meg sárga, meg piros.


  • 29.  kisdubos:
    2008. 06. 12. 19:47

    Igen, ez a legdurvább, hogy az ember azt kapja a fejéhez, hogy ezzel csak árt a meleg ügynek. Akkor hogy lehet, hogy Szlovákiában, ahol nincs felvonulás, sehol sem tart a meleg ügy, míg Magyarországon, ahol meg 13 éves lesz a melegfesztivál, mégis vannak olyan előrelépések, mint a regisztrált partnerkapcsolat? Lehet, hogy nem kéne kényelmesen mindent ráfogni a lufikra meg a pávatollakra, ahogy azt a homofóboktól tanulták egyesek?


  • 30.  villa:
    2008. 06. 12. 19:49

    és kérlek, drága confessor, ne mondd azt többet, hogy többet nem kommentelsz, annyira béna. egyszerűen csak tedd meg.


  • 31.  Confessor:
    2008. 06. 12. 19:51

    én nézd meg merre tart a külső viszhang....

    és gondolod, ha egyfolytában azt nyomod le a torkukon, ami eddig se tetszett, majd rájönnek, hogy teláránsnak kéne lenniük. ez álomszép, csak nem így van.

    én értem, villa, hogy miről beszélsz! de nézd meg, hogy mi lett a plakát dologból! egyből pedofília, meg buziságra nevelés. szerinted ez a társadalom készen van arra, hogy toleransabbá váljon szépen lassan?
    így fognak elindulni szépen lassan?

    na de most már tényleg befejezem. ezeket a dolgokat az elmúlt pár napban én már azt sem tudom hányszor írtam le...

    gus, le tudsz tiltani a kommentelésről? :)


  • 32.  kisdubos:
    2008. 06. 12. 19:59

    A társadalom. Hú, ez is egy milyen jó varázsszó, amivel rá lehet hárítani másokra a felelősséget. Confessor, te vagy a társadalom, és te vagy az, aki nincs felkészülve arra, hogy a közös fellépés érdekében elfogadd, hogy valaki nem úgy néz ki és nem úgy tartja a kacsóját, ahogy te. Te itt vagy leragadva, hogy hogy néznek ki egyesek.

    Ha a felvonulás gáz, az csak azért van, mert minden évben ugyanannak az 1000-1500 embernek fontos, hogy kiálljon a saját jogaiért attól függetlenül, hogy mi van a plakáton, ki szónokol, milyen zene szól, és ki ugrál a platón. Mert akik kimennek oda, nem csak a leszbikusok, csak a melegek, csak az egyedülállók, csak kutya-macska tualjdonosok miatt vannak ott, hanem mindenkiért. Még a hímsoviniszta buzikért is.


  • 33.  villa:
    2008. 06. 12. 19:59

    confessor, basszus, te tényleg úgy gondolod, hogy csettintésre mennek ezek a dolgok? a plakátból még nem tudjuk, mi lesz. még a bulvár része tart a dolognak, de az már pontosan látszik, hogy téma lett. annál az állófosnál, amiben lengett ez a melegtéma itthon bármi jobb.
    a pedofil cucc nevetséges, te sem gondolod komolyan, hogy értelmes emberek ezt komolyan veszik. az viszont tök jó, hogy reakciókat vált ki az emberekből, és ami a legfontosabb, azokat, akik alapvetően toleránsak kommunikációra készteti.
    nem mellesleg az is kiderült, hogy először a meleg közösségben kell megoldani dolgokat, vagy ami még valószínűbb, nem beszélhetünk meleg közösségről, mert jobban utálják magukat, egymást a melegek, mint őket a heterók.


  • 34.  trp:
    2008. 06. 12. 20:33

    bár én ezekhez a kérdésekhez úgy annyira nem konyítok,
    de amit elég kevéssé értek ebből az egészből, az az, hogy hogyan lehet így kiragadni olyan elvont fogalmakat mint társadalom meg tolerancia a nagy összefüggésekből?
    valószínűleg attól toleráns talán valamennyire egy társadalom, hogy az embereknek nincsenek alapvető gondjaik a mindennapi megélhetésükkel, nincsenek ekkora feszültségek a társadalmi rétegek között, nem ilyen az emberek lelkiállapota és a közmorál - ha valakinek nincs baja a saját életével, nehezebben veszi rá magát hogy másokat elkezdjen piszkálni azért amilyen, meg amit csinál, úgy gondolom
    teljesen értelmezhetetlen nekem kiragadni a társadalom egy tulajdonságát a sok közül és a mögötte levő összefüggések figyelembevétele nélkül ítélkezni, talán inkább az okokat kell keresni és azokat megérteni aztán felszámolni ha lehetséges, és nem a tüneteket nézni önmagában, hogy ez a társadalom ilyen és engem nem fogad el, és ez nekem milyen rossz - persze tudom, hogy ez elég elméleti és édeskevés, csak fura hogy itt most vérre mentek azon, hogy hogyan is kell kivívni a toleranciát, miközben. izé.
    amúgy a kislányos plakát klassz, a másik túl agyas.


  • 35.  villa:
    2008. 06. 12. 20:36

    igazad van trp, tökre. hogy nem lehet ezt így kiragadni. csak hát már kiragadtuk :)
    ettől függetlenül nem hiszem, hogy azért fognak jobban tolerálni valakit, mert meghúzza magát. de egyébként is túlbeszéltük ezt már, meggyőzni nyílvánvalóan nem tudjuk egymást, talán nem is az a cél. nem tudom. eh.


  • 36.  Bumby:
    2008. 06. 12. 21:16

    Mennyi álszent ember!

    Tolerancia! Persze, lehet hogy valakit nem zavar a felvonuló travik hada stb, ám ők is ugyan úgy cikányoznak vagy egyéb csoportokat nem képesek jó szemmel nézni stb.

    Nem hiszem hogy itt mindenki elfogad mindenkit úgy ahogy van! De nem is gondolom hogy az lenne a nnormális. Ez csak valami ideológiában létezik, a valóság viszont egész más.

    A felvonuló ugyan olyan gyülölettel beszélnek néhány más emberről, mint az úgynevezett homofóbok.


  • 37.  villa:
    2008. 06. 12. 21:19

    ezt aztán megmondtad.


  • 38.  sentinell:
    2008. 06. 12. 22:00

    Hát a másik oldal meg így vélekedik erről
    bombagyar.hu/index.php?post=1046


  • 39.  trp:
    2008. 06. 12. 22:13

    hát itt pont nem úgy látszik, hogy mindenki elfogadna mindenkit, de egyébként is a tolerancia szerintem nem is olyan dolog, hogy az vagy 0 vagy 1, az inkább egy olyan mozgó és változó tényező, valami skála mondjuk attól, hogy egy csoportot teljesen elfogadok, azon keresztül, hogy kicsit zavarnak ugyan, de végülis elviselem, mert ebből semmi hátrányom nem származik, és azon a fokozaton át, hogy zavarnak és szeretném ha mások lennének, és ennek esetleg hangot is adok vagy nem teszem szóvá, csak halgan magamban puffogok, egészen addig, hogy nem fogadom el, sőt lehetetlenné akarom tenni a létük és csorbítani/nem elismerni a jogaikat, plusz az ezen fokozatok között elhelyezkedő stációk, amelyek nyilván minden embernél más-más csoportok esetében máshol állnak - a valóság ilyesmi inkább, azt hiszem


  • 40.  villa:
    2008. 06. 12. 22:14

    nyílván.


  • 41.  kisdubos:
    2008. 06. 13. 0:15

    "a valóság viszont egész más."

    Igen, "hála" a hozzád hasonlóknak. Erre aztán büszke lehetsz.


  • 42.  gus:
    2008. 06. 13. 1:04

    trp: köszönöm. (és most mélyen fejet hajtok nagyságod előtt, és ez nem gúnyosan értendő) látod ha tudnék olyan jól fogalmazni mint te, akkor valami ilyesmiről szólt volna a bejegyzésem második fele.


  • 43.  extee:
    2008. 06. 13. 3:31

    Ugyan nem kapcsolódik a kommentem szervesen a témához , de szeretnék reagálni kisdubos bejegyzésére a szlovákiai meleg üggyel kapcsolaban. Ugyan még nincs parlamenti vita nálunk a regisztrált partnerkapcsolatról , de már Szlovákiában is téma a dolog politikai szinten és pár év múlva szerintem át is megy. Csak idő kérdése ... nálunk nincs felvonulás , ez tény , talán azért mert senki nem érez belső késztetést arra , hogy felvonuljon . A saját kis csatáját mindenki megvivja a szűkebb környezetében . Az én tapasztalatom az , hogy Pozsonyban nem ütköznek meg azon az emberek ha a munkatársukról kiderül , hogy meleg .... persze vidéken rosszabb a helyzet , de ez általános jelenség .


  • 44.  Bumby:
    2008. 06. 13. 7:28

    Ha már szlovákia, nézzük meg a Cseheket is!

    Ott turisztikai hasznot csináltak a melegházasságból is, eláérték a meleg jogok rendezését stb. Felvonulás nélkül.

    A felvonulás és melegjogok nincsenek feltétlen összefüggésben. Ez nyilván társadalmanként eltérő.

    Mi másoljuk azt, ami alapvetően más kultúrákban működik, főleg ügye nyogaton, aztán csodálkozunk ha itthon nem ugyan az történik mint amire számítottunk. Ez tipikus magyar mentalitás, képtelenek vagyunk a helyi viszonyoknak megfelelő megoldásokat találni. Idehívnak sok sok külföldi szakembert, akiknek fingja nincs a magyarokról. Mert talán nem nehéz belátni hogy különbözünk sok mindenben spanyol, német, cseh, hollan vagy amerikai embertársainktól. Ezért nem ugyan olyan eszközöket kell használni bizonyos célok eléréséhezmint a felsorolt nemzetek esetében.


  • 45.  T.:
    2008. 06. 13. 8:32

    Szerintem nem a felvonulással van baj, csak a módjával.

    Itt még: tangás melegek rázzák a kamionokon és sokszor provokatívan viselkednek (pl. nézelődők felé nyelvforgatás, mintha smárolni akarnának).

    Nyugatabbra: van tánc és kamionok is talán, de nem imitálnak kefélést rajta a nézők felé (mert az már Folsom-ra való). Tízezrek voulnak fel, mert a melegek mellé odaállnak családok is, akik egyszerűen kifejezik a támogatásukat. Hetero anyuka+apuka+babakocsiban a gyerekek. Ponz azért, mert hedonizmusról szól a felvonulás. Meg ott vannak a meleg rendőrök, meleg tűzoltók, stb.

    Na, ez a kurva nagy különbség. Sajnos ez sok időbe telik, hogy így legyen nálunk is (ha egyáltalán), mert a magyar egy elbaszott nép itt Európa közepén. Fel kell nőnie még 1-2 generációnak... Uff.


  • 46.  Beau d. Noir:
    2008. 06. 13. 10:10

    Elmondanám- hogy úgy érzem az itt kommentelő emberekre jellemző, hogy a transzcendentális ego deviáns intencionalitása alternatív nemi szokásokba, vagy akutt grafomániában manifesztálódik.
    Ez a természetes beállítódás hiányát jelzi, ezáltal felmerül a gyanuja a hermeneutika fenomenológiának. Ámen!


  • 47.  Confessor:
    2008. 06. 13. 10:19

    Hm. Szerintem ezt magyarul is le tudod írni. Örülök, hogy ilyen sok idegen kifejezést le tudsz írni. :)))

    Jóbarátokban volt egyszer egy rész, amikor Joey-nak kellett valami szöveget írnia. Aztán Ross megmutatta neki a szinoníma szótár használatát. :)))


  • 48.  álarcos:
    2008. 06. 13. 11:06

    nah, micsoda komment hegyek.. Nem olvastam végig, csak a bejegyzést, és az teljesen rendben van. csak ennyit akartam, szép napokat gus.


  • 49.  gus:
    2008. 06. 13. 11:14

    álarcos: köszi.
    beau: mit is akartál mondani? :-)
    T: nagyon pesszimistán hangzik ez az 1-2 generáció.


  • 50.  Confessor:
    2008. 06. 13. 11:20

    Lehet pesszimistán hangzik, gus, de tény, hogy pár éve még kommunista rezsim volt. A saját módszereivel, értékrendjével, súlykolt társadalom képével. Idő kell, mire az emberek gondolkodásmódja nagy mértékben változik.
    Ott is van homofóbia és ellenzés, ahol már évtizedek óta berendezkedtek a demokráciára. Persze nem ilyen mértékben.

    Jó, lehet hogy 2 generációra nem lesz szükség, ki tudja.
    És akkor megint vissza lehetne térni oda, hogy a toleranciaharcosok hozzáállása, miszerint nyomluk le azt a szart az emberek torkán, amit eleve nem szeretnek, még akkor is, ha alapból undorodnak tőle, mit fog kiváltani.
    Összejön-e ez a szépen lassan mindenki hozzászokik és akkor már fel se tűnik dolog, vagy lesz belőle 2.5 generáció...


  • 51.  Bumby:
    2008. 06. 13. 11:28

    Na ja, lehet hogy így is megvalosul a cél, de lehet hogy rögösebb lesz az út.

    Majd utólag kiderül, hogy amikor a többi ex kommunista ország lég mergelőzött minket, mi még mindig a Magyar Gárdával vitatkozunk, vagy felzárkozunk oda, amit ők elértek. Netán meg is előzzük őket. Utóbbi a mai állás szerint elég valószinűtlen.


  • 52.  gus:
    2008. 06. 13. 15:45

    Zoli: és akkor most ecpec-kimehetsz játékot játszunk? lesz pride, nem lesz pride, ...


  • 53.  trp:
    2008. 06. 13. 18:25

    kösz, viszont a matekpélda kifogott rajtam. hm


  • 54.  Confessor:
    2008. 06. 13. 18:35

    én meg most olvastam el, mert nem vettem észre.
    gratula a megfogalmazáshoz, trp.


  • 55.  gus:
    2008. 06. 13. 18:59

    trp: semmi gond, azt én megoldom. :-)))


  • 56.  Bumby:
    2008. 06. 13. 19:32

    Ez nam a pride-ról szól, hanem a módszerekről! A pride számos változata létezik ha már rákérdeztél, mint ahogy a mayarországi sem mindig a ripacskodásról szólt.


  • 57.  bibi:
    2008. 07. 17. 17:17

    Szívatás ezerrel:

    href.hu/x/6djo


  • 58.  gus:
    2008. 07. 17. 17:19

    bibi: itt mit kell nézni???


  • 59.  Gábor:
    2008. 11. 27. 10:53

    tök jó pasik vagytok


Szólj hozzá

A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. A hozzászólás sosem veszik el, akkor sem, ha nem megy a matek. Ha pedig kettőnél több linket pakolsz ide, spam leszel, de ez is csak időleges, mert mindenféleképpentében előszedlek. De ha valamiért mégis a tűréshatáron kívülre jutsz azzal, hogy baromságokat írsz nekem, teszed ezt sokszor, és csak arra megy ki nálad a játék, hogy felbosszants, akkor egy idő után nem kell fáradoznod, mert simán kitiltalak innen, és oszthatod az észt máshol. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.

DE. Pillanatnyilag ebbe a blogba csak engedélyezett hozzászólások jelennek meg. Sorry, sok a hülye errefelé.




Az IP címedet megjegyezzük, de ezt csak a komment spam jellegének vizsgálatához használjuk fel.