Keresés



Utolsó kommentek

Legtöbb komment ebben az évben



Szavazás


Gasztro

Slágerlisták

Magyarok a világban

Video Premiere


Jelenleg

olvasóm online

Legnépszerűbbek ebben az évben

NetworkedBlogs

Melegen ajánlom

Szavazás


Hasznos

Zene

Fashion & Design

Photos

Nagyatádi oldalak

Arcok

Arc nélkül

Filmes blogok

Gay blogs


  «Video Premiere: Ellie Goulding - Starry Eyed   Melegradar»  

10-01-21

Te gyorsan levágod, hogy ki a buzi?

Nem tudom miért, de már gyerekkoromtól úgy alakult, vagy tudatosan úgy alakítottam, ezt már nem tudom, hogy nem akartam a homlokomra írni, hogy buzi vagyok. Próbáltam minél férfiasabb lenni kívül és belül, figyelni a részletekre, hogy más tulajdonságaimat is megismerjék a hozzám közelállók, ne egyből én legyek A BUZI. Talán az volt az oka, hogy egy kisvárosban nevelkedtem, de ebből sem következik ez a fajta viselkedés egyenesen. Na mindegy!

Leginkább azért jutott ez eszembe, mert a minap valaki levágta rólam, hogy mi a helyzet, ráadásul alig pár alkalom után, méghozzá abból, hogy szerinte jól öltözködöm, ennyire meg csak a buzik figyelnek oda magukra. Na tessék, szinte haszontalan volt 17 évesen órákat pózolni pohárral a tükör előtt, hogy ne eltartott újjal vegyem a kezembe, elég lett volna szakadtan kinézni.


Kategória: személyes, gay, poénok, emberek Címkék: Buzi, Férfias, Gay, Öltözködés, Vidék
Írta gus 2010. jan. 21. 6:59 63 komment »

Eddig 63 komment érkezett

(Komment RSS a bejegyzéshez)
  • 1.  malacz69:
    2010. 01. 21. 8:35

    Egyébként nem szoktam beírni ilyen-olyan rissz-rossz, alig látogatott blogokba, de most kivételt teszek, azért hogy örülj, kötőszó!:o)) Meg hogy megfeleljek a gyermekded prekoncepciódnak.;-)

    Már most az érdemi meglátásom a kérdésedre, mely így szól:
    "Te gyorsan levágod, hogy ki a buzi?"

    IGEN

    Köszönöm, h szólhattam!;-)

    Ps.: különben tényleg bírlak Gus, de fogadjunk nem hiszed el?:o))
    Te vagy az egyik legjobb partner a kedélyes heccelődésbenXD


  • 2.  drc:
    2010. 01. 21. 9:30

    így a "kedélyes heccelődő" után nehéz beleszólni az éterbe, mert még mindig itt rezeg a levegőben minden szava, mint egy kocsmaasztalba állított kés pengéje, de erőt veszek magamon.

    szóval az alapkérdésre a válaszom:

    IGEN, én rögtön tudom, amint megmondják magukról az emberek, hogy mi a szexuális preferenciájuk. csakhogy ez kurva ritkán fordul elő, úgyhogy felőlem a homlokodra is kiírhatod, csak akkor veszem észre, ha külön utalsz is rá...


  • 3.  napsi:
    2010. 01. 21. 10:21

    rólad levágni.szorri.
    de még mindig van olyan, akiről mai napig nem tudom eldönteni ;)


  • 4.  babita:
    2010. 01. 21. 10:24

    Nem minden esetben, de már nagyon gyakran. Egyébként meg ki nem szarja le? :)


  • 5.  NaomiHenger:
    2010. 01. 21. 10:34

    Igen többnyire, mivel dolgoztam pózoktól mentes, a szó minden értelmében "meleg" környezetben, ahol mindenki önmaga lehetett. De tulajdonképpen baromira nem számít. hogy levágom-e, mert az infirmáció használhatatlan annak kiderítésében, hogy az illető jó ember vagy rossz. Márpedig igazán csak ez számít.

    Sünmalac: Hogy őszinte legyek, nem követtem a munkásságodat, de így első blikkre mindenképpen üdítöbbnek hatsz, mint a balkán réme és ezt bizonyára gus is értékeli.


  • 6.  malacz69:
    2010. 01. 21. 10:37

    Szinte mindig jellemző:
    hanglejtés beszédkor, mozgáskultúra (járás, ahogy leül/feláll, stb...), kézmozdulatok (gesztikuláció), fejmozdulatok

    Néha jellemző:
    hangszín, öltözet, hajviselet, szokások

    Te Gus, most komolyan: mi a lófüttynek kell neked avatarnak Csányi, a nők bálványa? Erre képtelen vagyok rájönni, meg nem gondolom, h ez fair lenne Csányival szemben, kivéve ha haverod.

    Üdv.

    ----------------

    dr. C, nem kell ám annyira komolyan venni egy bivalybasznádi vidéki sertést;-))


  • 7.  algi:
    2010. 01. 21. 10:40

    Nekem van meleg ismerősöm, akiről nem tudná, ha nem mondaná. Viszont engem kiskoromban (ált. isk. előtt) sokszor néztek lánynak, amit zokon vettek, és én is direkt játszottam a férfit, aminek az lett az eredménye, hogy ma a lányok (hetero vagyok) érzéketlennek hisznek első látásra.

    Egyébként találkoztam kevés olyan férfival, aki úgy viselkedett, mint a filmekben a melegek. Akkor lehet, hogy ők tényleg melegek?

    Mondjuk volt egyszer, hogy egy lánnyal mentem bevásárolni, és a pénztáros srác engem nézett meg előbb, rám mosolygott kedvesen és nekem köszönt kedvesen - pedig ilyenkor engem a fiúk mindig le szoktak szarni, és csak a lánnyal foglalkoznak.


  • 8.  malacz69:
    2010. 01. 21. 10:51

    Az előbb írtam egy teljesen korrekt kommentet válaszként a kérdésedre.
    Miért nem engedted be?

    Na mindegy, újrázom, de most már mentem, hátha megint tiltod, legalább lesz bizonyítékom, h a melegek intoleránsak.:o)


  • 9.  malacz69:
    2010. 01. 21. 10:59

    Szinte mindig árulkodó:
    hanglejtés (a beszéd dallama), kézmozdulatok (gesztikuláció), mozgáskultúra (ahogy jár, leül egy székre, ahogy onnan feláll, stb... összességében)

    Gyakran árulkodó jel:
    hangszín, öltözet, hajviselet, speciális szokások (pl. milyen zenét hallgat)

    -------------------------

    Amúgy pedig szeretnék választ kapni arra, h miért gondolod azt, h jópofa, ha Csányi Sanyi az avatarod, miközben ő egy ffi szexszimbólum, és - feltéve, h nem vagy az ismerőse - nem valószínű, h jó néven venné, ha így kerül felhasználásra az arcmása.
    Szóval, mi van ezzel az avatar dologgal?

    ---------------------------

    dr. C, nem kell annyira komolyan venni egy bivalybasznádi vidéki sertést, ha kötözködik;-)

    -----------------
    (Kijelöl, másol, küld, ment...)

    Üdv.


  • 10.  Szurikáta:
    2010. 01. 21. 11:11

    Nálam ez elég furcsán működik, mert tudatosan kevés emberről mondom meg, hogy meleg, viszont akaratlanul is vonzódom hozzájuk, bármennyire is nem jönnek be, mint pasi.
    Először nem tudtam mire vélni a dolgot, de aztán az egyik srác elmondta nekem, és előbb-utóbb kiderült a többségről is, hogy melegek.
    Gondolhatjátok ez mennyire megkönnyíti a hetero életemet... :)


  • 11.  DjZoNe:
    2010. 01. 21. 11:12

    Kb. egy hónapja voltam egy jó nevű cég igazgatóival tárgyalni. Miután kijöttünk, meg is jegyeztem annak, akivel voltunk, hogy ilyen jófej és laza emberekkel is ritkán tárgyalok. Mire félvállról csak annyit mondott, hogy "mind buzi"...

    Akkor nagyon néztem, aztán ahogy vissza idéztem 1-2 mozzanatot aminek nem tulajdonítottam közben nagy jelentőséget, meg ugye nem is figyeltem annyira, főleg a bemutatott cuccunkra koncentráltam, de így összeállt a kép.

    Bár, a nagyon triviális, amikor ugye az illető affektál...


  • 12.  manipenni:
    2010. 01. 21. 11:19

    az, hogy ki hogyan öltözködik szerintem még nem jelent semmit. az a baj, ha valaki a másikat kategóriák, klisék alapján ítéli meg.:( maga az ember a lényeg.:)

    amúgy nem minden esetben tudom megállapítani, meg nem foglalkozom azzal, hogy a másik vajh' kivel szokott ágyba bújni.

    a Lulu meg nagyon drága.:)


  • 13.  gus:
    2010. 01. 21. 11:24

    sünmalac: főoldalas a poszt és rögtön itt vagy? jesszus, te nem változol. :-)


  • 14.  Szemtelen Tyúk:
    2010. 01. 21. 12:36

    Pasiról azonnal, de mióta az eszem tudom.
    Nőkről meg... akkor kezdek el gondolkodni, amikor már a bugyimban van a keze, hogy jé, talán remélhetek?

    Tényleg, a meleg fiúk ránézésre meg tudják állapítani egy nőről?


  • 15.  drc:
    2010. 01. 21. 12:54

    @sünmalac69

    dehogyis veszlek én komolyan... =))


  • 16.  rolo tomasi:
    2010. 01. 21. 14:03

    Nekem volt egy kollégám akiről lerítt a dolog,de tagadta,ahogy tudta ,sztorizott a kitalált barátnőjéről meg,közös vacsorákról,sőt mindenkit buzizott...pedig eze setben egyértelmű volt a dolog.Egyébként nem csodálom hogy nem akarta hogy kiderüljön,tekintve az országot amelyben élünk.
    Egy régi ismerősömről pedig nem rég derült ki a dolog,az életben nem gondoltam volna,érzékeny ,de kemény csávónak ismertem ,még csajozott is anno...
    Csak nagyon egyértelmű esetben tudom eldönteni,nem igazán tudok erre ráérezni.
    Tényleg, a férfiak hány százaléka meleg?


  • 17.  maci88:
    2010. 01. 21. 14:15

    No én meg pont az ellenkező kategóriába esek szokak szerint, szó szerint leheteróznak még a meleg szórakozóhelyeken is... nem is értem..... de komolyan.

    Részemről meg ez szokott baj lenni..... Pff... hülye buzik :D


  • 18.  malacz69:
    2010. 01. 21. 14:16

    Gus, az utóbbi 2 hónapban jó, ha 3 főoldalas poszthoz hozzászóltam. Ennyit a te kritikádról. Most is csak miattad, továbbá színtiszta iróniából, és mert imádlak!:o)

    Gus, te nem változol. De ez a kisebb baj. A nagyobb: nem tudás birtokában úgy teszel, mint aki tud; nem ismerés birtokában úgy teszel, mint aki ismer.

    Viszont avatar ügyben kaptál egy konkrét kérdést, amire tényleg válaszolhatnál, mert ez valóban érdekel.

    És ha már itt vagyok:
    Örüljünk, h itt élünk Európa szívében, és Uganda messze van:
    mandiner.hu/cikk/halalbuntetessel_sujtanak_a_homoszexualitast_ugandaban_

    Üdv.
    -----------------------

    "Tényleg, a férfiak hány százaléka meleg?"

    Szvsz 4-5%, de jóval többnek van élete folyamán legalább egyszer homoszexuális élménye, kapcsolata.


  • 19.  tucatnev:
    2010. 01. 21. 14:44

    Egy barát baráti társaságába ültem be alig ismerve valakit, a mellettem lévő széken egy farmeros, kockás inges, fehér selyem (de azért diszkrét) sálas, 190 centi körüli szikla srác ült, élénk beszélgetésben a mellette ülő barátnőjével. Annyira intim volt közöttük a viszony, mintha csak járnának. Nem is figyeltem túlzottan a beszélgetésükre, nem akartam vindisgréc lenni csak egy monológ bevezető félmondat ütötte meg a fülem: "Amikor még barátnőim voltak..."


  • 20.  malacz69:
    2010. 01. 21. 14:44

    Mi van Gus ecsém: visszatartod a kommentet?
    Nyugi, mentettem (anyaggyűjtés, vágod?). Lehet, h majd a bluvár blogomban méltatlak egy poszttal. Tudod, a vázlat már megvan:
    - Csányi avatar használata
    - intoleráns moderálás
    - intoleráns blogirigységből fakadó személyeskedés

    Sztem nálad ez a kulcsszó: intolerancia

    Nah, majd szólok, ha kinyomtam, h jöhess hozzászólni. Nyugi, nem foglak moderálni


  • 21.  Mandulaszemű:
    2010. 01. 21. 15:04

    Tudom, nem ez a fő téma, de nekem mindig kifelé áll a kisujjam, ha bögréből vagy csészéből iszom! :D

    Amúgy meg szerintem többnyire levágni, hogy ki a meleg és ki nem az. Leginkább a mozdulatokból és a hanglejtésből. Öltözködésből annyira talán nem, kivéve, ha valaki szándékosan hangsúlyozza a nemi identitását.


  • 22.  Natsume:
    2010. 01. 21. 15:15

    Igen, legtöbb esetben. (Bár egy faghegtől ez alapelvárás... XD)

    Volt, hogy egy padon láttam két srácot, távol ültek egymástól, beszélgettek. "Ohh, az első randi, de édesek" gondoltam. Később - egymástól függetlenül - mind a kettőjükkel összebarátkoztam, és kiderült, hogy tényleg az volt az első randijuk.

    Egy harmadik srác meg az évfolyamtársam volt, első napokban kiszúrtam, hogy milyen kis édes nyunyó. Erre gólyabálon megjelent a barátnőjével... Később vele is összebarátkoztam, és kiderült, hogy az a lány csak alibibaránő volt. XD

    De a leghosszabb leszbikus kalandom is tipikus:
    Leszbikus lány: Hello! Mizujs?
    Natsume: Hello, köszi, megvagyok, jó a buili!
    Leszbikus lány: Kikkel jöttél?
    Natsume: Azzal a szöszi sráccal.
    Leszbikus lány: Ühm... Ugye hetero vagy?
    Natsume: Öhm... Ja.
    Leszbikus lány: Kár... Azért táncolunk egyet?

    :)


  • 23.  kotta:
    2010. 01. 21. 16:38

    Én mindig rájövök perc beszélgetés után. Talán a hangszín, meg a gesztikulálás miatt. Viszont ezidáig nem esett le, hogy az ott Csányi Sándor lenne. No mindegy.


  • 24.  gus:
    2010. 01. 21. 16:58

    sünmalac:
    1.
    ez a vesszőparipád, ez a csányi? :-) melyik csányiról beszélsz, és miért gondolod, hogy bármelyiket használnám avatarnak? tipli.
    2.
    igaza van Naominak, hogy üdítőbb vagy mint a szerb, és több idegen szót ismersz, meg "szebben" fogalmazol, de tőled ugyanúgy a hideg ráz, mint mindenkitől, aki ilyen ugandás faszságokat képes buziblogokba bemásolni, csak azért hogy tudjuk hol a helyünk.


  • 25.  kiddy:
    2010. 01. 21. 17:29

    Az a baj, hogy a haverokkal szavajárásunkká vált, hogy egy nagyon divatosan öltöző, metroszexuálisan kinéző srácra simán rámondjuk. Nem szexuális értelemben, hanem a bénacsúnyaszánalmasnyomorék szinonimájaként. Rossz szokás, tudom... De némelyik annyira szarul tud kinézni, hogy ááááááááááááááááááááááááááááááááááááá, nem jut más szó az eszembe. =( Szar ügy, de dolgozom rajta.
    Amúgy rólad, ha nem tudom, nem mondtam volna meg. =D Csak azokról, akik nagyon hajtűdobálók vagy affektálók, na, azokról gondolom, hogy azok, de ez is egy sztereotípia. Tudod, hogy "minden fodrász, aki férfi, buzi".


  • 26.  Kryptos:
    2010. 01. 21. 17:31

    Lehet, hogy velem van a baj, de én nem vágom le, mert lesz*rom...


  • 27.  gus:
    2010. 01. 21. 17:33

    kotta: :-DDD

    Natsume: .. és aztán összeborulva lassúztatok? :-)

    Mandulaszemű: most megfogtál. lehet, hogy én szándékosan nem iszom buzisan a pohárból, de ennek ellensúlyozásaképp buzisan öltözöm, csak nem tűnik fel? :-)))

    tucatnév: én is a minap a házunk előtt hallottam valami hasonlót. szállt be a kocsiba egy csaj meg egy srác, de a fiú még kaparta a jeget a kocsiról, és ahogy elmentem mellettük, ez ütötte meg a fülem: "Ettől még nem leszel ám hetero bika!" :-)))

    maci: ez a másik véglet. velem kapcsolatban is sokszor előfordult, hogy miután szemtől-szemben vallomást tettem, még akkor sem hitték el.

    rolo: fogalmam sincs. talán 4-5 % vállalja, de ki tudja a többi mit gondol, vagy cselekszik. szerintem meleg pasi is van sok, de még mindig elég kevesen élnek nyitottan.

    szemtelen tyúk: és volt már olyan, hogy a kezedre csaptak? :-)


  • 28.  gus:
    2010. 01. 21. 17:36

    napsi: na jó, de te már így ismertél meg. akkor is vágtad volna ha az utcán elmegyünk egymás mellett?

    drc: ezzel arra akartál utalni, hogy sosem jár azon az agyad, hogy ki meleg és ki nem az, csak akkor érdekel, ha belebeszélik a képedbe? :-)

    babita: hát ha olyan remek lenne nálunk is a lakóközösség, ... :-)


  • 29.  gus:
    2010. 01. 21. 17:36

    algi: eszembe juttattad, hogy engem is mindig lánynak néztek kiskoromban. talán ezért is próbáltam minél fiúsabb lenni, ha már pöcsöm van. :-)


  • 30.  gus:
    2010. 01. 21. 17:38

    Naomi: szerencsés vagy, ne is kövesd. én egy szót sem értek a blogjaiból. :-)

    kiddy: és minden pincér is, meg minden pasi aki jól néz ki, meg ... :-))))


  • 31.  Natsume:
    2010. 01. 21. 17:48

    Csak szolidan, csak szolidan. :)


  • 32.  L:
    2010. 01. 21. 18:28

    én csak azóta, míg 3 évig nem vettem észre az állítólagos legjobb barátomról, vagy csak nem akartam észrevenni. Azóta viszont kivétel nélkül meglátom ki az és ki nem, és az az ember azóta is az első számú barátom:)


  • 33.  Mike:
    2010. 01. 21. 18:49

    korábban nemigen, de amióta volt a "buzifil bloggerina" korszakom, szinte mindig felismerem. Leszámítva az egyik csoporttársamat, akiről ugyan 4 éve tudom, hogy buzi, de attól még ha szembejönne velem idegenként az utcán/buliban, tutira nem is gondolnám.
    Szóval legyen mondjuk 90%-os a felismerési arányom :)


  • 34.  ___:
    2010. 01. 21. 19:15

    Nekem az az elméletem, hogy az emberek fejében van egy aránylag megbízható, evolúciósan adaptív buziságfelismerő detektor. Azért adaptív, mert a heteroszexuális ember a saját nemének homoszexuálisait felismerve nem fordít felesleges energiákat a párzási versengésre, sem pedig az ellenkező nemű homoszexuális elcsábítására. Ez a detektor a homoszexuálisoknak is hasznos, hogy felismerjék egymást.
    Ami engem illet, gyakran látok az utcán olyanokat, akikről gyorsan levágom, de azt nem tudom, hogy hány olyat látok, akikről viszont nem vágom le, tehát nem tudnám megmondani, hogy jó felismerő vagyok-e.


  • 35.  Igazino:
    2010. 01. 21. 20:11

    Én azt hittem mindenkiről levágom azonnal. Aztán kiderült az egyik csoporttársamról 2 év után. Azután se viszonyultam hozzá másképp...Nem számít, hogy fiúval vagy lánnyal éli, vagy szeretnél élni az életét.
    De nem értem ezek itt mit látnak? Láttak már a Csányiról ezek képet?! Szemüveget viselek, de ezek szerint mégis jobban látok, mert ez a pasi a képen sose volt Csányi, bárki is legyen, gus vagy akárki!


  • 36.  gus:
    2010. 01. 21. 20:13

    igazino: egy sportoló egyébként. :-)


  • 37.  kiddy:
    2010. 01. 21. 20:16

    Én is azt hittem először az avatarra, hogy CsányiSanyi. Aztán kinagyítottam. =P


  • 38.  fredo:
    2010. 01. 21. 20:46

    egyszer buziszórakozóhelyen haver elment piát venni, én meg lehuppantam egy székre, nemsokára egy tranvesztita ült mellém, s nekem szegezte a kérdést, te buzi vagy?
    kérdem, mert nem úgy nézek ki?
    mondja nem..
    szal nem értek én ehhez..
    max az jött le, hogy egy transzi ült mellém, de hát azt nem volt nehéz észrevenni..:)


  • 39.  Outlier:
    2010. 01. 21. 20:49

    Valaszom: valoszinuleg nem. Vagy meg sose talalkoztam buzival. Utobbi lehetoseg valoszinutlen. Mar csak azert is, mert mar talalkoztam, de ha nem mondjak meg, nem tudom.
    Egyetlen versenyzo van, akirol ugy sejtem, hogy buzi, Asszonykam HRese, de hogy oszinte legyek, leszarom, amig nem csipkedi a farom.


  • 40.  gus:
    2010. 01. 21. 21:09

    Outlier: miért, az zavarna ha pasi csipkedné a farod? :-)


  • 41.  gus:
    2010. 01. 21. 21:11

    kiddy: a csányi nem ilyen helyes. :-)


  • 42.  anyu(ha):
    2010. 01. 21. 21:14

    Egyáltalán nem vágom le többnyire. Mer ugye a buzi pasasok többfélék lehetnek: a) túl férfiasaki b) túl nőiesek c) teljesen átlagosak. Mindez zsigerből vagy szándékosan. És engem ez a sokféleség bizonytalanná tesz :)


  • 43.  Outlier:
    2010. 01. 21. 21:19

    Nem toltene el felhotlen orommel. :-D
    Persze mondhatnam, hogy legyezgetne a hiusagom, de valoszinubb, hogy inkabb az "eltorom a karod"-iranyba lendulne emocio-indikatorom amugy eleg tunyan mozgo mutatoja.


  • 44.  piroska:
    2010. 01. 22. 0:55

    -Gyere, bemutatom egy barátomat.
    -Rendben.-következő pillanatban meglátom-Meleg, ugye?
    -Honnan tudtad???
    -Tud öltözködni.


  • 45.  GNL:
    2010. 01. 22. 2:01

    Végülis nem mindegy? Szerintem ezek a másság-dolgok túl vannak fújva. Mintha nem lennének fontosabb dolgok az életben, mint azon lovagolni, hogy ki meleg és ki nem, ki zsidó és ki nem, és sorolhatnám. Legyen Ember, és a többi nem érdekes.


  • 46.  TGV3:
    2010. 01. 22. 4:40

    Én ennyiből még nem vágtam volna le, hogy buzi vagy, ha nem tűnik fel nekem egy rövid, ám igen jelentősnek vehető mondatod! Egy kis fantáziával és írói vénával megáldva, bárki képes lenne legyártani egy ehhez hasonló, hihető szöveget, mondjuk akár én is! Az viszont sosem jutott volna eszembe, hogy ezt írjam: ...,,szinte haszontalan volt 17 évesen órákat pózolni pohárral a tükör előtt, hogy ne eltartott újjal vegyem a kezembe, elég lett volna szakadtan kinézni.'' Mert ahhoz elég ping-pongozni járni 17 évesen, esetleg a tükör előtt dekázgatni, javítgatni a megfigyeltek alapján a helyes ütőfogást, hogy biztos kézzel fogjak meg egy poharat! Vagy elmész dolgozni pincérnek, ha már nagykorúvá lettél! Te úgy gondolod, hogy a pohár fogásnak, valamiféle stílusos aktusa legyen anális fixációd kielégítésére! Egy törékeny anyagból készült pohár megfogásának lényege azonban nem ebben áll, hanem abban, hogy inni tudjak belőle és abban, hogy azután is használható maradjon, ennek feltétele pedig az, hogy ne ejtsem ki a kezemből! Neked viszont nem az a fontos, hogy használni tudd a poharat, hogy használható maradjon, amikor megfogod! Ezért vagy te buzi!


  • 47.  gus:
    2010. 01. 22. 6:32

    piroska: de undi vagy. :-)

    GNL: valóban. igaz. de a dolgok nem így működnek, vagy csak keveseknél.

    TGV3: még korán van ehhez, majd elolvasom délután is. :-)


  • 48.  malacz69:
    2010. 01. 22. 9:13

    Gus, megmondom mi a baj veled, s ez nem az, h homoszexuális vagyol, hanem az, ahogyan ezt megéled.

    Vagy titkold el, mert ugye ki a faszt érdekel, h te vagy más hogyan szereti a szexet. Engem ugyan nem. Senki szexuális életének titkai nem érdekelnek. Lehet, h a szomszéd Jószi rendre a macskáját dugja, az sem érdekel. De az se, ha egy hetero arról fecsegne, h ő bizony arcra szeret élvezni. Mondom, tehát az "A" verzió, h eltitkolod.

    De ha nem titkolod, mert úgy érzed, h így jobb a kis lelkecskédnek, akkor legalább viseld természetesen, és ne folyton saját homoszexulitásod megélésével foglalkozz, mert a világ nem pusztán szexusból áll, és ha jól sejtem, millió más téma is van még a világban.

    És még: ne hazudj, és ne manipulálj!

    Később rakod be a kommentem, azt hazudod, h mindenféle főoldalas posztokba bejárok, így próbálván lejáratni. Nah, hát ez az igazi buziság a szó lebaszós értelmében.

    Szedd össze magad, légy felnőtt, és találj más témát is, mint saját nemi identitásod örökös reklámozása, a görcsid örökös kiteregetése, megélésének napi szintű magamutogatása.

    És ezt is mentem.

    És mondom: bírlak én téged, és most is csak segíteni akarok nekd, de nem vágod le, mert nem bírsz elrugaszkodni a frusztrációdtól. Sajnos ez van.:-((


  • 49.  gus:
    2010. 01. 22. 9:29

    sünmalac: én viszont nem bírlak. menj és írj a blogodba rólam egy elemzést, akit érdekel, majd elolvassa. :-DDD
    azt meg ne te döntsd már el, hogy ki és hogyan élheti meg a szexualitását ... én sem titkolom, hogy buzi vagyok, mint ahogy te sem, hogy hetero. ezzel én ezt a vitát le is zárnám, mert lerágott csont, hogy mit szabad egy heteronak és mit egy buzinak.
    ha ismernél, vagy csak egy kicsit is vetted volna a fáradtságot arra hogy megismerj, mint ahogy nem tetted, nem csupán a buziságomról szól a blog, de hát ez is nézőpont kérdése.
    a hazugság meg nem kenyerem, de hát ezt sem tudom neked bizonyítani, így mindegy is.
    az meg, hogy mindent mentesz, hogy aztán majd faszom sem tudja mit csinálj vele, hát ... nem is méltatom válaszra. egészségedre! :-D


  • 50.  Outlier:
    2010. 01. 22. 10:15

    "Szedd össze magad, légy felnőtt, és találj más témát is"
    Baszod, ez egy olyan blog, amin zenen es melegsegen (hehe) kivul mast nem olvashatsz. Ha erdekel, olvasod, ha nem, nem. En speciel nem olvasom, havonta egyszer-ketszer idekattintok, mert egyik tema se erdekel kulonosebben, gus-t birom (en tenyleg), mint embert, az meg nem erdekel, hogy buzi. gondolom, O is leszarja, hogy en meg nem vagyok az.
    Namost ha mar ilyen ugyesen sikerult behatarolnom e blog fobb profiljat, akkor feltennek egy kerdest, sunmalac: a totalcaron be szoktad irni a posztokhoz, hogy "talaljanak masik temat"? Mer baszki azert mindig az autokrol irni... Osszeszedhetnek magukat...
    Remelem, megvannak az osszefuggesek.


  • 51.  DjZoNe:
    2010. 01. 22. 10:56

    sünmalac69: mivel hogy a blog az egyik legszabadabb műfaj, mint olyan nem hiszem, hogy bárki bármilyen szinten kritizálhatja a másikat, akár a tartalomért, akár a formáért. Legalábbis egy szintig biztosan nem. Ez a szint itt bőven megvan.

    (Ezért volt nálam kint anno egy "Ha nem tetszik, ne olvasd!" felirat a fejlécben..)


  • 52.  NaomiHenger:
    2010. 01. 22. 11:20

    Sönmalac: bazz, te most tényleg "életvezetési" tanácsokat osztasz? Legyen már az mindenkinek az egyéni problémája, hogy hogyan éli meg a másságát, és itt most nem feltétlenül csak a homoszexualitásra gondolok, hanem mindenre, ami a sok barom szerint eltér a "normálistól". A macska dugása meg teljesen más kérdés, mert ha kiderülne a szomszédomról, hogy ezt teszi, akkor előbb a szart is kiverném belőle, majd felnyomnám az állatvédőknél. Szóval pls ne keverjük a szezont a fazonnal.


  • 53.  TGV3:
    2010. 01. 22. 11:37

    Sünmalac69! A magam részéről, simán kimutatom rólad, hogy te egy kis buzi vagy, mégpedig a rosszabbik fajtából! Az sem mentene meg téged ettől, ha puncikád volna, mert akkor azt fogom levezetni, hogy a benned lévő férfi principium a buzi! Ja, hogy neked kukikád van? Akkor a benned levő férfi principium a buzi, a női pedig egy ostoba kis hiú picsa! Te kis reaktív-ressentimentális-erőnyaláb! Jaj, csak nem ideges lett a kis lány és kapkod levegő után? Szeretnéd kivágni, a hisztit mi? Máris keresed a szavakat! Itt nem fog megnyugtatni téged senki, szép szavakkal, hogy nem te nem vagy egy buznyák, mert te egy ilyen okos kis fiúcska vagy nagy kukikával, ahhoz ott vannak a kocsma haverjaid, meg a csajod, ha van! Szegénynek, biztos egész nap hallgatnia kell az állandó nyafogásod, hogy te milyen sokat dolgozol és nem kapsz érte elég pénzt, ráadásul még itt is seggbe-basznak, mert egészen véletlenül itt hagytad a segglyukad, hogy megtegyék!


  • 54.  piroska:
    2010. 01. 22. 15:44

    gus: nem vagyok undi, csak ez a tapasztalatom:). nem mondom, hogy minden egyes meleg jól öltözködik, és hogy a hetero fiúk meg képtelen ilyesmire, de valljuk be, hogy a melegek között nagyobb százalék figyel oda magára/hogyan öltözködik.
    a másik tapasztalat, az a végtelen elkeseredettség és szomorúság, mikor meglátok egy százas pasit, gyönyörű szövet kabátban, észbontó hajjal, és mámorító illattal, és kiderül hogy meleg :) olyankor kicsit megfejelem a betont ;)
    de hát, such is life


  • 55.  jikka:
    2010. 01. 22. 19:49

    Én nem jövök rá magamtól soha.


  • 56.  gus:
    2010. 01. 22. 23:43

    TGV3: hűha, tetszik a stílusod, nem bírok betelni vele. :-)

    Naomi: az életvezetési tanácsadóról jut eszembe, hogy Femke is az volt a nip/tuck-ban, és milyen jól csinálta. :-)


  • 57.  TGV3:
    2010. 01. 23. 1:10

    Ja, igen? Kösz! Amúgy nekem a buzikkal nincs semmi bajom a sima hétköznapokban. Viszont, amikor van ez a meleg felvonulás, engem zavar, de csak addig, amíg tart, amikor már nem téma, nem érdekel. Erről egyébként megkérdeznélek, hogy mi a véleményed, mármint a felvonulásról! Engem azért zavar, mert csak arra alkalom szerintem a többségüknek, hogy ext-ezzenek, meg gyorsuljanak egy kicsit, meg minden, ami kell, aztán az egész egy orgiába fullad estére valahol, mindenki-mindenkivel, kb, ez nekem hedonizmus. Vagy nem így van?
    Aztán nem is látni őket többé... Amúgy én kifejezetten örülök, hogy a természetben van ilyen, hogy buziság, még ez a szerencse! Itt például Piroska utóbbi hozzászólására gondolok, neki ez problémát okoz, nekem viszont ezért jó, hogy nem buzi vagyok. De hallottam olyat, hogy magányos, szép lányoknak, azért sikerülhet rávenniük egy-két buzit, hogy dugja már meg őket valaki végre rendesen?! Ilyenkor meg nekem nem igazán jön jól a buziság...:-) Azért ilyesmi előfordulhat, nem? Hát, ha ez van, akkor bele kell törődni, mást mit lehet tenni?! Majd keresek magamnak én is valami betont...


  • 58.  maci88:
    2010. 01. 23. 13:48

    TGV3: tényleg jó ötletet adtál gusnak ! Mármint a felvonulással kapcsolatban.

    Melegként én is hányok az egésztől, sok magamutogató...... eddigi visszhang alapján csak ront a helyzetünkön, nem hogy javítana....


  • 59.  csabb:
    2010. 01. 23. 18:26

    Soha nem tudtam megtippelni...érdekes, azért voltak esetek, amikor bejött. Egyre emlékszem...bevásároltam egy nagyban (multi9, és valahogy elkezdtem nézni egy biztonsági őrt. Dolgozott, figyelte a vásárlókat. Valami azt mondta belül, hogy meleg lehet. Évekkel később egy oldalon megláttam a fotóját, egyből felismertem...Ma az egyik legjobb barátom.

    Szóval mozdulatok, gesztusok alapján nagyon félre lehet lőni, nekem valahogy figyelnem kell, "belülről" is...Akire meg kapásból rámondtam, tuti nnem volt meleg.Kicsit sem.


  • 60.  gzsolt64:
    2010. 01. 23. 20:35

    Szerintem, van a feltünő meleg (selyem sál, pormentes fényes cipő, vasalt nadrág, kéztartás).
    Van a tekintet! Mélyen belenézel a szemébe, elmond mindent a tekintet. Viszonozza a szemezést, halvány mosoly száj szélen ami nem fintor, zavart ruha vagy haj igazítás.
    Ami a legfontosabb az a kellő diszkréció, mert ha mellé lősz akkor még kilehet magyarázni.
    A legeslegfontosabb a meleg közösségben való egymásiránti tolarencia, egymást nem bántjuk, segitsük egymást.


  • 61.  csabb:
    2010. 01. 23. 20:43

    GZS: nem tudom, hogy hol élsz, de ha 2 000 000 városban te mindenkinek belenézel a szemébe, akkor gratulálok. Amúgy sosem látam selyemsálas, vasalt nadrágos meleget, max filmen.


  • 62.  gus:
    2010. 01. 24. 8:25

    TGV3. En nagyon sokaig minden evben kimentem a felvonulasra, szerettem a bazari, farsangi, tancos, szines buli hangulatot, sot meg egyszer az RTL is keszitett velem interjut a felvonulason, de aztan valam megvaltozott. Mar 3 eve nem voltam. es nem tudom volt-e exezes, meg orgia, én nem talalkoztam vele.


  • 63.  drc:
    2010. 01. 26. 18:31

    @#28

    nem, ezzel azt mondtam, hogy abszolút módon hidegen hagy, hogy ki meleg és ki nem.
    ha melóban találkozom vele, akkor azért, mert jobban érdekel, hogy hogyan dolgozik, mint az, hogy miként kettyint, ha meg magánban, akkor meg azért, mert előbb-utóbb úgyis kiderül, ha valami miatt rám tartozik.

    amúgy csak a seggfejeket nem szeretem, a buzikkal semmi bajom. =)


Szólj hozzá

A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. A hozzászólás sosem veszik el, akkor sem, ha nem megy a matek. Ha pedig kettőnél több linket pakolsz ide, spam leszel, de ez is csak időleges, mert mindenféleképpentében előszedlek. De ha valamiért mégis a tűréshatáron kívülre jutsz azzal, hogy baromságokat írsz nekem, teszed ezt sokszor, és csak arra megy ki nálad a játék, hogy felbosszants, akkor egy idő után nem kell fáradoznod, mert simán kitiltalak innen, és oszthatod az észt máshol. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.

DE. Pillanatnyilag ebbe a blogba csak engedélyezett hozzászólások jelennek meg. Sorry, sok a hülye errefelé.




Az IP címedet megjegyezzük, de ezt csak a komment spam jellegének vizsgálatához használjuk fel.